A D-vitamin jótékony hatásai

A Harvard Egyetem kutatói kimutatták, hogy a D-vitamin hiánya jelenleg a Földön körülbelül egymilliárd embert érint.

D-vitamin / csontjaink
5 tévhit a D-vitaminról

Valószínűleg azt tudjuk a D-vitaminról, hogy a napból kapjuk, fontos a csontjaink számára, ha pedig nagyon alacsony a szintje, angolkórt kaphatunk.

D-vitamin / Étrend
Melyek a kalcium legjobb forrásai?

A kalcium egyike az emberi szervezet számára legfontosabb ásványi anyagoknak.

Kálcium / kálciumhiny
A kalciumot ilyenkor kell pótolni

Feleslegesen szedik az idős emberek a kalciumot és D-vitamint tartalmazó készítményeket, mert csontjaik épségét ezek sem védhetik meg - állítja a legújabb tanulmány.

Kálcium / D-vitamin
Így öregednek a csontjaink

A csontok sűrűségének csökkenése, illetve a csontritkulás az öregedés egyik természetes velejárója.

csontjaink / káliumpótlás