Kárpátinfo hetilap

A Sámuel Alapítvány Családegyesítő Hétvégéje

A Sámuel Alapítványnál immár hagyomány, hogy a tagcsaládok évente egyszer az anyaországban találkoznak és együtt töltenek néhány napot. Sajnos a háborús helyzet miatt szétszakadt „nagy Sámueles család” részére ez az egyetlen biztonságos lehetőség az éves találkozó megtartására. Idén Berekfürdő és Hortobágy volt úticélunk.

Augusztus 11-én a hajnali órákban, ki-ki a határátkelőn vagy otthonában már készen állt a nagy utazásra. A határátkelést és a több órás utat követően a csoport kisbuszokkal és személyautókkal érkezett meg Berekfürdőre a Megbékélés Háza Református Konferenciaközpontba.

A pénteki és a szombati nap fürdőzéssel telt, mindenki kedvére lubickolhatott és beszélgethetett. Szombat este egy cirkuszi előadást is megtekinthettünk, egy vándorcirkusz előadásában. Vasárnap reggel a helyi református gyülekezet istentiszteleti alkalmán vettünk részt. Az együttlét utolsó napján a Hortobágyi Nemzeti Parkba és a helyi Madárkórházba látogattunk el, illetve motorcsónaktúra keretein belül közelről is megtekinthettük a Kilenclyukú hidat.

A Sámuel Alapítvány Családegyesítő Hétvégéje

A hétvége igazi kikapcsolódás volt mind a gyermekek, mind a felnőttek részére, a testi-lelki feltöltődésre, a közös nagy beszélgetésekre mindannyian nagyon vágytunk. Hálát adunk elsősorban mindenható Istenünknek, hogy elkészítette számunkra a találkozás lehetőségét támogatóinkon keresztül, akiknek ezúton is szeretnénk köszönetünket kifejezni: a Kárpát-medencei Családszervezetek Szövetségének az utazási költségeinkhez való hozzájárulásért, a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek a szállásdíjért, illetve a Magyar Református Szeretetszolgálatnak, hogy lehetővé tette Hortobágyi kirándulásunk megvalósulását. Köszönettel tartozunk állandó támogatóinknak, akik szintén hozzájárultak ehhez a fontos találkozóhoz.

Istené legyen a dicsőség érte!

Túri Ágnes, a Sámuel Alapítvány munkatára

Iratkozz fel a Kárpátinfo.net csatornáira: Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, Google Hírek