Kárpátinfo.net


| 2021. 09. 28. – 12:00 | Ukrajna |
Odesszában egy helyi lakos a közösségi oldalán elmondta, hogy a fiának állítólag akkor kezd fájni a feje, amikor a COVID-19 elleni oltást kapott tanárához közeledik. Fotó: Internet

Hirdetés

Odesszában egy helyi lakos a közösségi oldalán elmondta, hogy a fiának állítólag akkor kezd fájni a feje, amikor a COVID-19 elleni oltást kapott tanárához közeledik.

Történetét az Odessa_hello közösségben az Instagramon írta le - írja a Korrespondent.net hírportál.

Elmondása szerint ezt más gyerekek szülei is észrevették, ezért tanácsot kért.

A nő azt állítja, hogy a közelmúltban gyermekének egyre gyakrabban fáj a feje. Megtudta, hogy fia osztálytársainak állítólag hasonló problémájuk van.

A gyerekek fájdalmai csak akkor kezdődnek, amikor a tanártól legközelebb lévő padokba ülnek, vagy kommunikálnak vele.

"Az ismerős anyukák hasonló helyzetben vannak. Gyanítom, hogy a gyermekek fejfájásának okai a beoltott tanárok"

- írta a nő.

A nőnek ez a kijelentése megnevettette az olvasókat, így a vakcinázókkal és az összeesküvés-elméletekkel kapcsolatos vicceket írtak a nő bejegyzéséhez.


Hirdetés

Kövessen minket a Facebook, az Instagram, a Telegram és a Google News oldalainkon.